Створення назви бренду – це неймінг. Результатом неймінгу є розробка бренду компанії або торгової марки, що має незабутню та унікальну назву.
Докладніше...
Слоган — рекламний девіз, який у стислому вигляді передає рекламне повідомлення про бренд для привернення уваги цільової аудиторії, підвищення її лояльності бренду, стимулювання продажів.
Докладніше...
Логотип - один із найважливіших атрибутів бренду. Розробка цікавого логотипу, що запам'ятовується, — це робота, яка вимагає професійного підходу і креативних рішень.
Докладніше...
Фірмовий стиль – це набір графічних елементів, які ідентифікують конкретний бренд на ринку та виділяють його серед інших. Елементи фірмового стилю використовують у рекламних матеріалах.
Докладніше...
У бренд-буку описується використання фірмового стилю бренду, рекомендації щодо правильного нанесення логотипу на бланки, конверти, сувенірну продукцію, оформлення транспорту тощо.
Докладніше...
Упаковка (етикетка) – один із найважливіших елементів бренду. Її головною функцією, крім прямого призначення (зберігання вмісту продукції), є комунікація з цільової аудиторією.
Докладніше...