Запуск молочного бренду – це дуже тривалий та складний процес. Зазвичай він виконується за кілька етапів.
На першому етапі проводиться робота з розробки загальної концепції бренду. Тут дуже важливо правильно розрахувати конкурентоспроможну ціну товару та майбутню аудиторію споживача. Це може бути як товар для всієї родини, так і лише для мами чи дитини. Створюваний товар має бути спрямований на свою аудиторію і, в ідеалі, її чимось зацікавити. На даному етапі створюється ім'я (послуга називається неймінг) та загальна концепція бренду.
Назва (ім'я) товару, на наш погляд, відіграє ключову роль, оскільки від нього залежатиме 50% (а може й більше) успіху майбутньої торгової марки. Нині над ринком багато виробників, які випускають аналогічний товар, тому необхідно вихідно відрізнятися. Вдала назва звертатиме на себе увагу, запам'ятовуватиметься і привертатиме майбутнього споживача. Створення такої назви є дуже складним завданням, яке наша студія вирішує в середньому за 1-2 тижні, з урахуванням перевірки пропонованих назв за зареєстрованою базою торгових марок та поданих заявок.
На другому етапі зазвичай створюється візуальний образ бренду - логотип, фірмовий стиль a>, упаковка та брендбук товару.
Розробка ведеться послідовно. На початку наша студія створює 5-10 концепцій логотипу. Після доопрацювань та затвердження одного варіанта ми переходимо до продумування фірмового стилю торгової марки, який допомагатиме майбутньому бренду стати ще більш пізнаваним в очах споживача. Відповідно до створеного стилю розробляється близько 3-5 концепцій упаковки товару. Потім усі матеріали зводяться до документа, який у нашій країні зазвичай називають Бренд Буком. Після цього логотип можна подавати на реєстрацію торгової марки (це потрібно зробити якомога раніше, тому що реєстрація в Україні займає час від 4 місяців до 1,5 року).
На третьому етапі відбувається підготовка до запуску розробленого нового бренду. Цей етап найтриваліший і займає в середньому близько року та більше часу. Потрібно створити сам продукт та його різновиди, продумати та випробувати на практиці рецептуру, зробити тестовий зразок, після чого провести науково-дослідні та споживчі тести продукту, що вийшов. Якщо є зауваження, все виправити та внести зауваження до рецептури продукту, і, зрештою, отримати офіційний сертифікат, що дозволяє випускати продукцію на ринок України.
На четвертому етапі проводиться виведення нової торгової марки на ринок. Тут підключається медійна реклама: радіо, ТБ, організовуються різноманітні шоу, заходи та промо акції для привернення уваги. Споживачу детально пояснюється, чому він має купити продукцію під новою та незнайомою йому ТМ.
Боротьба за споживача ведеться по всіх напрямках: починаючи від унікальної (смішної, яскравої, нестандартної) упаковки, нової рецептури та подачі товару (наприклад, у молочному сирку буде джем), закінчуючи запам'ятовуваною та оригінальною рекламою на біл бордах, радіо або в телевізор. Можливо, після цього у споживача з'являється бажання скуштувати новий продукт. Після першої покупки ТМ, продукт повинен залишити гарне відчуття смаку та бажання в майбутньому купувати цей товар. Улюблений майбутній бренд = чудова якість продукту.
Щоб бренд купувався, у нього має бути найвища якість, красива і зручна упаковка, а також інші значні переваги, залежно від виду продукту. Важливо відзначити, що роль початкових інвестицій у народженні та розкручуванні бренду дуже суттєва і на ній потрібно зробити максимальний акцент.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.