Створення назви, логотипу:
Компанія займається виробництвом та продажем ювелірних прикрас (Україна).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою, запам'ятовуваною та зрозумілою для широкої аудиторії людей. Асоціюватися з якісними виробами та хорошими продажами. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві FAVORITUM.
Назва FAVORITUM (ФАВОРИТУМ) - вигадана.
Основна частина назви утворена від англійського слова FAVOURITE:
- улюблений, улюблений, найкращий;
- улюбленець; фаворит (про людину чи речі);
- лідер (продажів).
Закінчення слова: на UM (Розум) – розумний. Тобто. зробити покупку ювелірних прикрас з розумом (оптимальне співвідношення ціни та якості виробу).
Назва утворена від відомого слова, і це значно скоротить витрати на майбутнє просування бренду.
Основні асоціації назви:
- Я волію купувати ювелірні вироби у цій мережі магазинів!
- Мій улюблений бренд!
- Бренд, якому можна довіряти!
FAVORITUM - красиве і незабутнє слово, яке викликає довіру, а також відображає професіоналізм компанії.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні умови - простий дизайн, що запам'ятовується. Звичайно, перше що спадає на думку, при обмірковуванні ідеї логотипу - це дорогоцінні камені та прикраси (ланцюжок, кільця, сережки і т.д.). Обговорюючи можливі графічні рішення, ми вирішили обіграти діаманти, які є досить нескладною вуглецевою сполукою. Після етапу огранювання, алмаз набуває ідеальної геометрії і перетворюється на дуже красивий і сяючий діамант, від якого неможливо відірвати погляд.
У нашому розумінні, ідеальний стиль для ювелірної компанії має бути простим і зрозумілим, як правильно огранений діамант. Таким чином, у графічній частині логотипу ми вирішили використати квадрат, у кутах якого розмістили стилізовані діаманти, а по центру знака поставили заголовну літеру назви бренду “F” увінчану короною, що відображає високу якість виробів та точну ювелірну роботу майстрів.
< /div>Пошук колірного рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим: діаманти дуже вибагливі до колірного оточення і вдало поєднуються далеко не з усіма відтінками. В результаті ми використовували всього два фірмові кольори: білий і сірий, як відображення чистої гами білого металу та діамантів. Відтінок сірого був спеціально підібраний так, щоб вигідно підкреслювати багатобарвне сяйво дорогоцінного каміння, а також бути універсальним при повнокольоровому друку та нанесенні логотипу за допомогою плівки ORACAL 641 (для оформлення виставкового стенду та вивіски).
Логотип «FAVORITUM» з дескриптором «ЮВЕЛІРНІ ВИРОБИ» пов'язаний у класичний вертикальний фірмовий блок, що відображає шану консервативним традиціям ювелірної справи – точність, міцність та симетрія.
Створення фірмового стилю:
У фірмовому стилі центрально-симетричний елемент орнаменту нагадує про кристалічні грати алмазу і, одночасно, про схему огранювання діаманта. Також цей малюнок є базовим знаком, який доповнює логотип бренду.
Розроблений фірмовий стиль відображає сучасний ювелірний бренд, який асоціюватиметься у споживача з актуальним дизайном та високотехнологічним виробництвом. В асортиментній політиці компанії ставка робиться на золоті вироби з діамантами і срібла.
Створення брендбука:
На останньому етапі роботи над брендом усі розроблені елементи – логотип та фірмовий стиль були зібрані у брендбук. У ювелірному бізнесі, що враховує зростання купівельної спроможності населення, як ні в якій іншій справі виправдана орієнтація на емоції потенційних споживачів. Адже саме почуття та настрої стають головними спонукателями до покупки. Тому, красиво та правильно оформлений відповідно до фірмового стилю брендбука ювелірний магазин залучатиме потенційних покупців.
Ювелірні вироби – особливий товар, що потребує відповідного підходу. Дуже важливо не перевантажувати візуальну рекламу, щоб не відволікати увагу від самих виробів, а їхні фотографії мають бути дуже добрими за якістю. Всі ці та багато інших рекомендацій розписані у брендбуку та допомагають Замовнику у просуванні бренду на ринку.