Етапи створення бренду. Процес створення бренду.
1. Дослідження цільового ринку та конкурентного оточення
Визначення сегмента ринку, конкурентів, присутніх у цьому сегменті, і навіть аналіз комунікативного рішення конкурентів. Виявлення проблем, поточного стану бренду та опис бажаних результатів.
2. Дослідження споживачів
Проведення глибинних інтерв'ю, виявлення споживчого інсайту (глибинна підсвідома мотивація споживача) як відправної точки комунікації, як основи стратегії бренду.
3. Розробка комунікаційної платформи бренду
Включає розробку концепції позиціонування бренду (головної ідеї бренду, яку необхідно донести до свідомості споживача), виражену в слогані глобального позиціонування.
4. Креативна складова бренду (цілісний споживчий інтерфейс).
На основі вербальної частини стратегії бренду створюється споживчий інтерфейс (назва торгової марки, логотип компанії, слоган глобального позиціонування, фірмовий стиль, дизайн упаковки, рекламні комунікації тощо). Завдяки сильній креативній концепції, яка цілісно впроваджується у всі елементи споживчого інтерфейсу, підвищується впізнаваність бренду.
5. Створення бренду бука
Стратегія та платформа бренду закріплюється в офіційному документі «Брендбук компанії» у розділі «Опис бренду». Розробка брендбука є невід'ємною частиною формування бренду. Грамотно розроблений графічний дизайн брендбука допомагає легко орієнтуватися за його розділами. Управління брендом стає передбачуваним і систематизованим, якщо чітко дотримуватись рекомендацій, прописаних у брендбуку.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.