Створення назви, логотипу:
Розробка назви бренду цукерок для кондитерської фабрики, яка виробляє 43 види цукерок (чорнослив, курага, персик, груша, диня, інжир, фінік з різними горіхами в середині і вкриті чорною або білою глазур'ю), а так ж 90 видів східних солодощів рахат-лукум з різними ароматами (ваніль, абрикос, ківі тощо).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою бренду (можливо смаком, красою, любов'ю до своєї справи). Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві AMANTI.
Назва бренду AMANTI утворена від слів:
Amante (італ.):
- люблячий
- аматор [аматорка]; шанувальник [шанувальниця].
Amanza (італ.) - кохання.
Mantle (англ.) – покривати, огортати.
Riant (англ.) - усміхнений; веселий; радісний.
Вершину кулінарного мистецтва будь-якої країни світу протягом багатьох століть вінчають вишукані солодощі. Створення дивовижних і унікальних солодощів — це творчість, що приносить радість, це вираження любові до людей і своєї справи.
AMANTI - цукерки, вкриті чорною або білою глазур'ю (рахат-лукум вкритий білою пудрою).
Дуже красива і незабутня назва для торгової марки.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується.
Логотип виконаний у вигляді овалу, в який вписано назву “AMANTI”, та знака, що нагадує стилізовану корону (для передачі високого рівня продукції), які виконані в єдиному стилі.
Шрифтове написання назви в логотипі “AMANTI” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.
Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на зеленому та золотистому кольорі. Зелений овал буде дуже добре помітний на етикетці продукції, що вплине на запам'ятовуваність та впізнаваність бренду.
Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Зелений у психології є символом м'якості та спокою, він заспокоює та створює відчуття гармонії та довіри.
Золотий – колір лідерства, розкоші та традицій. Відображає надійність та високу якість продукції – цукерок та солодощів.
Створення фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає красу та витонченість бренду. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, бирка, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль виконаний у строгому стилі із застосуванням витончених декоративних елементів. Основною відмінністю розробленого стилю є запам'ятовуваність і елегантність.
Розробка дизайну упаковки, етикетки:
В основі дизайну упаковки та етикетки лежить унікальний фірмовий стиль, виконаний з елементами вензелів. Практична та оригінальна упаковка для цукерок – запорука успіху виробника. Дуже часто, покупці приймають рішення про купівлю насолод безпосередньо перед вітриною і часто не мають певних переваг. Адже кожному з нас часто хочеться різноманітності. Саме тому красиво оформлена коробка для цукерок звертає на себе погляди покупців.
Рішення відмовитися від розробки дизайну коробки цукерок дозволить підприємцю заощадити вартість послуг дизайнера. Однак, слід розуміти, що наслідки цього рішення знизять розцінки на вашу продукцію, тим самим завдадуть збитків. Цікавий та креативний дизайн упаковки для цукерок допоможе вашій продукції бути унікальною на ринку. Покупці зможуть відразу дізнатися її серед багатьох інших і бути впевненими як ваш натуральний і якісний продукт.
Відгук:
П.І.Б.: Клименко Володимир Євгенійович
Компанія: ТОВ "НАТУРАЛ-ФУД.ЮА"
Посада: Заступник директора
Місто: м. Київ, Україна
Дуже понравилася робота спеціалістів компанії LogoMaster. Пунктуально вкладаються в обіцяні рядки виконання роботи. Адже довгий час шукав компанію яка б розробила нам найменування торгової марки та логотип.
Вибравши 5 компаній та последовательно відвідувавши шкірну з метою замовлення у них послуг. Компанія LogoMaster була третьою до якої ми заїхали на переговори та з якою розпочали співпрацю.
Андрій та Євгеній допомогли нам упорядкувати наші хаотичні ідеї та бачення та розробили нам найменування та логотип яким ми задоволені та розпочали процес реєстрації ТМ.