Неймінг - це процес розробки назви бренду для компанії або товарів (послуг). Результатом професійного неймінгу є створення запам'ятовуваної та унікальної назви. Докладніше...
Слоган — рекламний девіз, який у стислому вигляді передає рекламне повідомлення про бренд для привернення уваги цільової аудиторії, підвищення її лояльності бренду, стимулювання продажів. Докладніше...
Логотип - один із найважливіших атрибутів бренду. Розробка цікавого логотипу, що запам'ятовується, — це складна робота, що вимагає професійного підходу і креативних рішень. Докладніше...
Фірмовий стиль – це набір елементів, які ідентифікують конкретний бренд на ринку та виділяють його серед інших. Елементи фірмового стилю використовують у рекламних матеріалах. Докладніше...
У бренд-буку описується використання фірмового стилю бренду, рекомендації щодо правильного нанесення логотипу на бланки, конверти, сувенірну продукцію, оформлення транспорту тощо. Докладніше...
Упаковка (етикетка) – один із найважливіших елементів бренду. Її головною функцією, крім прямого призначення (зберігання вмісту продукції), є комунікація з цільової аудиторією. Докладніше...
Легенда бренду – це історія виникнення та створення торгової марки у вигляді цікавої історії. Легенда визначає «вік бренду», розповідає його долю та визначає подальший розвиток. Докладніше...
Ребрендинг – оновлення існуючого бренду. Мета ребрендингу – внести свіжі емоції та ідеї до бренду, розширити аудиторію, зробити його актуальним, цікавим, а головне – ефективним. Докладніше...
Місія бренду – основна мета існування бренду на ринку, представлена у найбільш загальній формі та часто виражає та визначає основну причину його існування та розвитку. Докладніше...
Позиція бренду – основа усієї його комунікаційної кампанії. Позиціонування бренду ґрунтується на трьох основних елементах: цільова аудиторія, вигоди бренду, відмінності від конкурентів на ринку. Докладніше...
Створення інтернет-проектів від найпростіших сайтів-візиток та інтернет-магазинів до великих нестандартних проектів. Оптимізація та просування інтернет-проектів. Індивідуальний дизайн та верстка. Докладніше...
Графічний дизайн — художня діяльність щодо створення гармонійного та ефективного візуально-комунікативного середовища, сприяючи формуванню візуального ландшафту сучасності. Докладніше...