Розробка логотипу, створення логотипу бренду.
Розробка логотипу, створення логотипу – лише назва послуги. Звертаючись за розробкою логотипу та фірмового стилю до вільного дизайнера, дизайн-студію чи рекламне агентство, яке не використовує позиціонування та опитування цільової аудиторії, майте на увазі: Ви отримаєте просто елементи зорової ідентифікації, тобто. форму та колір, за якими ваш продукт чи компанію відрізнятимуть від інших продуктів та компаній. Якщо у вас немає конкурентів, цього буде достатньо.
Є спосіб відрізнити логотип, який може стати брендом, від логотипу, який так і залишиться просто картинкою на Вашій візитівці. Відповідь криється в технології розробки логотипу - чи використовуються спеціальні опитування цільової аудиторії, чи ідея береться зі стелі?
Про що мова, - запитаєте Ви, - хіба не можна побачити гарний вийшов логотип чи ні? Не все так просто. Адже краса поняття відносне - те, що Вам подобається, зовсім не обов'язково буде подобається іншій людині. А якщо і сподобається, то чи буде цей гарний логотип частиною саме вашого бізнесу, і чи допомагатиме?
Гарна особа не гарантує його власнику успіх у справах. Але наявність приємної зовнішності радше допомагає, ніж заважає. А в деяких ситуаціях перше враження може мати вирішальне значення.
Чи можна розробку логотипу та фірмового стилю розглядати поза загальною концепцією бізнесу, поза позиціонуванням продукту чи компанії на ринку? Ми вважаємо, що ні. Починати треба не з логотипу, а з фундаментальних ідей, які ляжуть і в розробку логотипу, і в рекламні повідомлення, і в загальну стратегію побудови бізнесу.
Розробка логотипу та фірмовий стиль, звичайно ж, не вирішать проблему збуту. Але згадайте свої походи в магазин: навіть найменша відмінність (перевага) допомагає зробити вибір. Один виробник отримує повну вартість товару, а інший нічого. На сучасному ринку переможця від переможеного відділяють міліметри, грами, секунди… Перший отримує «золото», а четвертий – квіти.
Наша студія спеціалізується на розробці логотипів та фірмового стилю з використанням технології опитувань та позиціонування. Це принципово інший підхід до розробки логотипу та фірмового стилю. Ми не просто робимо дизайн. Перед тим, як приступити до дизайну, ми проводимо опитування, щоб знайти те, що має бути зображене в логотипі, а також фірмові кольори, які потрібно використовувати для розробки логотипу та фірмового стилю, щоб доносити до глядача правильне повідомлення.
Часи, коли було достатньо зобразити яблучко, як у логотипі Apple, давно минули. Якщо розробка логотипу та фірмового стилю не засновані на правильному позиціонуванні та опитуваннях, значить тією невеликою перевагою, про яку йшлося вище, може скористатися один із Ваших конкурентів.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.