Створення назви, логотипу:
Розробка міжнародної назви для компанії та торгової марки косметики. Бренд пропонує якісну продукцію з відмінними результатами догляду за вашим здоров'ям. Під торговою маркою буде представлений магазин натуральної косметики. Спочатку це буде інтернет-проект, а незабаром - магазин зі своєю затишною атмосферою, запахами, уважним спілкуванням. Місія компанії полягає в тому, щоб відкрити людям нові можливості в галузі догляду та краси, познайомити з цілою низкою якісних закордонних брендів, які поки що широко не представлені в Україні.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).
Асоціюватися з тематикою бренду, здоров'ям та якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BLAURI.
Назва бренду утворена від об'єднання слів:
BLAU (нім.) - синій, блакитний.
AURA (англ.) – аура, атмосфера.
Після використання косметики, вона дає відчуття легкості та височини, чистого та ясного неба. Це атмосфера позитиву, гармонії та гарного настрою.
З ясним небом завжди позитивні асоціації: Дар небес! На 7 небі від щастя!
Слово легко вимовляється та запам'ятовується всіма мовами.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – вивіску магазину, коробку, пакет, етикетку, упаковку тощо.
Логотип складається з назви торгової марки “BLAURI” та знаку – лінії з елементом листка. Листок відображає натуральність продукції. Шрифтове написання назви у логотипі “BLAURI” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на бірюзовому кольорі. Цей колір у логотипі відображає чистоту та гармонію. Він заспокоює, випромінює надійність, сприяє розвитку, знижує напругу, комфортний – що дуже важливе для бренду косметики.
Створення слогану:
Створення фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку розвитку бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль складається з візерунка та логотипу. Основною відмінністю стилю є простота і вишуканість.
Розробка бренду бука:
Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесенню на різні площини, а також опису застосування фірмового стилю.