Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви для компанії та торгової марки косметики. Бренд пропонує якісну продукцію з відмінними результатами догляду за вашим здоров'ям. Під торговою маркою буде представлений магазин натуральної косметики. Спочатку це буде інтернет-проект, а незабаром - магазин зі своєю затишною атмосферою, запахами, уважним спілкуванням. Місія компанії полягає в тому, щоб відкрити людям нові можливості в галузі догляду та краси, познайомити з цілою низкою якісних закордонних брендів, які поки що широко не представлені в Україні.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).

Асоціюватися з тематикою бренду, здоров'ям та якістю продукції. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BLAURI.

Назва бренду утворена від об'єднання слів:

BLAU (нім.) - синій, блакитний.

AURA (англ.) – аура, атмосфера.

Після використання косметики, вона дає відчуття легкості та височини, чистого та ясного неба. Це атмосфера позитиву, гармонії та гарного настрою.

З ясним небом завжди позитивні асоціації: Дар небес! На 7 небі від щастя!

Слово легко вимовляється та запам'ятовується всіма мовами.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – вивіску магазину, коробку, пакет, етикетку, упаковку тощо.

Логотип складається з назви торгової марки “BLAURI” та знаку – лінії з елементом листка. Листок відображає натуральність продукції. Шрифтове написання назви у логотипі “BLAURI” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду. Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на бірюзовому кольорі. Цей колір у логотипі відображає чистоту та гармонію. Він заспокоює, випромінює надійність, сприяє розвитку, знижує напругу, комфортний – що дуже важливе для бренду косметики.




Створення слогану:
Symphony of purity

Створення фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку розвитку бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль складається з візерунка та логотипу. Основною відмінністю стилю є простота і вишуканість.



Розробка бренду бука:

Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та погодження бренд бука. Особливу увагу Замовник просив приділити опису логотипу та його нанесенню на різні площини, а також опису застосування фірмового стилю.



 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98