Статті

Створення бренду кафе-кондитерської, кав'ярні.



Створення бренду кафе-кондитерської, яка пропонує відвідувачеві різні види кави, свіжу випічку, десерти та кондитерські вироби потребує ретельного аналізу та системного підходу.

У нашій студії брендингу та дизайну було проведено повний комплекс робіт зі створення аналогічного тематичного бренду: розроблено назву кафе, місія, філософія та стратегія позиціонування, фірмовий стиль та весь комплекс візуальних елементів: від меню кафе до рекламних флаєрів. Вільний та невимушений формат кафе припускає легкий підхід у комунікації з клієнтами. Розроблена назва JAROMI — це перший крок до створення образу.

Це повністю вигадана назва для кафе на італійський манер. Благозвучне ім'я бренду створює атмосферу святкової легкості, нагадує про приємні дрібниці, які піднімають настрій: про сонячний день, шоколад і чашку гарної кави. Асоціації слова при вимові: ЖАР – гаряча кава, АРОМАТ (кава), РИМ.

У назві легко простежується натяк на італійську семантику, загальновідоме слово «Roma». Назва JAROMI бере свій початок від імені столиці Італія – Риму (італ. Roma), стародавнього культурного та історичного міста. Перша чашка кави була запропонована європейцям у Римі в 1626 Папським нунцієм Делла Балле, який пристрастився до кави в Ірані. Лише за 20 років з'явилася перша кав'ярня у Венеції, потім кав'ярні з'явилися у Франції та інших європейських країнах.


При вимові слова відчувається смак та аромат кави, відчувається запах ароматних круасанів та іншої випічки.

Для реалізації комунікативної стратегії бренду, логотип виконаний у вигляді вивіски закладу з лавровими листами та давньоримською колоною, на якій розташовується чашка гарячої кави, а також доповнений дескриптором «КАВ'ЯРНЯ». Розроблений бренд якісно відбудований від конкурентів і має унікальну систему візуальної ідентифікації, відображену у фірмовому візерунку та колірній палітрі бренду — коричневий – колір кави, золотий – колір високої якості закладу, а також основних кольорів Італії (білий, червоний та зелений) – у вигляді прапор на колоні.

Для продовження розкриття суті бренду у дизайні кафе наші фахівці створили авторські ілюстрації, які одразу задали тон візуальної комунікації. Було створено та намальовано об'єкти стилеутворюючої графіки, які використовуються в оформленні елементів фірмового стилю: меню, склянок для кави, плакатів та інше. Ми б хотіли звернути вашу увагу на те, що кафе, що використовують у своїй комунікації мальовані ілюстрації, значно випереджають за впізнаваністю своїх конкурентів. Таким чином, дизайн кафе виходить унікальним, автентичним, цікавим, емоційним та незабутнім.



Всі рекомендації щодо використання фірмового стилю були зібрані в посібнику, яке називається брендбук. Це докладна інструкція щодо того, як використовувати кожен з елементів дизайну кафе, у тому числі в ньому прописані правила використання та нанесення логотипу, елементів фірмового стилю, оформлення самого закладу, фірмових склянок, рекламних матеріалів та різноманітної фірмової продукції.

Меню закладу включає досить велика кількість позицій, які дуже компактно були розміщені на форматі А3. Рішення про використання стилеутворюючих авторських ілюстрацій у його оформленні додало автентичності та яскравості, мальовані зображення випічки та десертів посилюють бажання скуштувати продукт.

Дуже важлива складова дизайну кафе, така як POS – матеріали, була створена разом із власником закладу (під його чуйним керівництвом), у процесі роботи були розроблені флаєри, банери, біг-борди, сісті-лайти, а також оформлення для пропозицій щодо щомісячних Акцій.

Кінцевий результат роботи зі створення бренду кафе-кондитерської, кав'ярні — це бренд із назвою, що запам'ятовується, унікальним логотипом, і повним зведенням правил щодо його використання. Вигадані фішки дозволяють бренду відбудуватися від конкурентів і добре запам'ятовуватися Клієнту. Чітко продумана та створена єдина система візуальної комунікації, наповнює заклад позитивними емоціями та радістю.



Стаття підготовлена співробітниками студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster у 2015 році.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98