Статті

Створення нового бренду в Україні. Основні етапи розробки стратегії концепції бренду



Розглянемо у цій статті питання про створення нового бренду. Для цього необхідно вивчити основні етапи розробки стратегії концепції бренду:

1. Вивчення цільового ринку та аналогічних конкурентів

Визначення сегмента ринку, конкурентів, присутніх у цьому сегменті, і навіть аналіз комунікативного рішення конкурентів. Виявлення проблем, поточного стану бренду та опис бажаних результатів.

2. Дослідження споживачів

Здійснюється спілкування зі споживачами через інтерв'ю. Вивчається глибинна підсвідома мотивація споживача як відправної точки комунікації для створення основи стратегії бренду.

3. Створення стратегії концепції бренду

Даний етап включає розробку концепції позиціонування бренду, як головної ідеї бренду, яку необхідно донести до свідомості споживача.

4. Креативна складова бренду

На основі візуальної частини стратегії бренду створюється зовнішній вигляд ТМ: назва (неймінг), слган, логотип, фірмовий стиль, дизайн упаковки, рекламні матеріали тощо. Впізнаваність бренду можна значно підвищити, якщо в ньому є креативна складова бренду. >

5. Створення, розробка бренду бука

Стратегія бренду, концепція позиціонування закріплюється в офіційному документі – Бренд Буке. Розробка бренду бука є складовою формування нового бренду на ринку. Робота з брендом проста, якщо чітко дотримуватись рекомендацій, прописаних у брендбуку.


Замовити комплексне створення бренду в нашій студії
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98
.


 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98