Довіра українських споживачів до брендів: SAMSUNG, Nokia, Apple, Kodak, Nikon
Згідно з дослідженнями, проведеними фахівцями, 70% українців погодилися із твердженням, що знайомі часто запитують їхню думку про бренди, і практично таку ж кількість респондентів, близько 60% активно рекомендують улюблені для них бренди.
Цей показник є свідченням того, що більшість населення нашої країни виявляє інтерес до якості товарів, що купуються, і назви торгової марки, а також говорить про необхідність подальшої активної роботи бренду в цьому напрямку.
Відповідно до досліджень найбільшою довірою в українців користуються бренди:
SAMSUNG, Nokia, Apple - мобільні телефони
Kodak, Nikon - фототехніка
Visa - кредитні картки
Вosh, LG - побутова техніка
На формування довіри споживачів до бренду та можливість його подальшого посилення найбільше впливають рекомендації людей. Таким чином, якщо компанія поглине одного споживача, він зможе поширити свою довіру на оточуючих. Важливо, щоб бренд отримав підтримку цієї ключової аудиторії, щоб створити ефективний бренд.
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.