Створення назви, логотипу:
Розробка міжнародної назви для бренду продовольчих товарів (крупи, борошно, цукор та інше), які виробляються в Україні та будуть продаватися за кордоном (ОАЕ та інші країни).
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com).
Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця. Бажана назва на італійський манер.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Yummy Terra.
Назва бренду утворена від слів:
Yummy (англ.) – смачний, апетитний.
Terra (лат.) - земля, територія.
“Yummy Terra” – “Смачна територія”.
Назва відображає велику компанію – постачальника смачних та якісних продуктів харчування.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – коробку, пакет, етикетку, упаковку тощо.
Логотип виконаний у вигляді шестикутника, в який вписано назву Yummy Terra, де перша літера назви розроблена у вигляді листочків рослини. Шрифтове написання назви у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії.
Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на зеленому та жовтому кольорі.
Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Зелений у психології є символом м'якості та спокою, він заспокоює та створює відчуття гармонії та довіри.
Жовтий – колір сонця та лідерства. Відображає високу якість продукції. Жовтий шестикутник буде дуже добре помітний на етикетці продукції, що вплине на запам'ятовуваність та впізнаваність бренду.
Відгук:
П.І.Б.: Карабак Андрій
Компанія: ТОВ «Акка трейд»
Посада: Директор
Місто: м.Запоріжжя, Україна.
Все дуже професійно та красиво. Приємно було мати справу.