Створення назви, логотипу:
Розробка назви бренду студії аксесуарів зі шкіри (Казахстан, м. Алмати).
Позиціювання: Казахстанський бренд №1 чоловічих та жіночих аксесуарів з натуральної шкіри, зроблених вручну. Замовник не позиціонує себе як хенд-мейд майстерня, яка випускає 2-3 сумки на тиждень, але в той же час це не компанія, яка випускає масовий продукт для всіх.
Асортимент: портмоне, гаманці, ремені, сумки, рюкзаки, ключиці, кардхолдери, чохли, ділові подарунки та інше. Переважно з матової шкіри, без глянцю чи лаку та без блискучої фурнітури.
Основні побажання Клієнта до назви:
- назва бренду повинна бути легко читаною та легко вимовною, написаною латинськими літерами;
- назва російська чи іноземна, але зрозуміла, на латиниці повинна легко писатися, літери Ж, Щ та інші не бажані;
- назва, що складається з одного слова або складового не більше 6 літер, не більше 3 складів;
- назва повинна відповідати чоловікові та жінці;
- назва має бути вільною на хостингу .kz;
- назва має бути відмінною від назв конкурентів на території РФ у пошукових системах;
- благозвучна за фонетикою вимови.
Назва не повинна бути:
- зареєстровано під торговою маркою;
- банальним, з коренем Vintage/bag/sumka та інші подібні;
- відбивати шкіряну тематику;
- грубим, жартівливим;
- показувати статус, високий рівень та бути пафосним.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві DARTON.
Назва “DARTON” походить від слів:
ДАР (рус.):
- подарунок
- здатність, талант.
ART (англ.) – ремесло, майстерність, уміння, мистецтво.
TONE (англ.) – тон.
Уміло та майстерно виготовлена продукція – вироби з натуральної шкіри, зроблені вручну. Аксесуари, які часто купують на подарунок.
Студія аксесуарів зі шкіри “DARTON” – справжні талановиті майстри своєї справи. Бренд, який задає тон та стиль у роботі для інших - Казахстанський бренд №1 чоловічих та жіночих аксесуарів з натуральної шкіри.
Таким чином, стикаючись з назвою “DARTON”, покупець (клієнт) повинен:
- Відчувати: унікальність, тепло, турботу.
- Думати: що про нього дбають, що це ручна робота, щось сучасне, міське.
- Робити: підтримувати казахстанського виробника.
- Розуміти: що це якісно, стильно, унікально.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні – шкіру, бирку, етикетку тощо.
Знак логотипу виконаний у вигляді поєднання першої літери назви D та голови лева, які образно вписані в коло. Коло означає цілісність, безперервність, первісну досконалість. Коло у своїй основі відбиває форму Сонця та Місяця. Це небесна єдність, солярні цикли, динамізм, безкінечний рух, завершення, виконання. Логотип, що використовує коло, побічно характеризує бренд як єдиний та цілісний.
Лев - один із найстаріших геральдичних символів. Він є символом сили, мужності, великодушності, верховної влади, гармонії, шляхетності, стійкості та завзятості, у ньому з'єднується гордість і справедливість.
У різних езотеричних традиціях лев - це знак Сонця.
У буддизмі лев приносить удачу та щастя. У масонстві лев уособлює міць і славу.
Шрифтове написання назви “DARTON” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому та солідному стилі, для передачі тематики та образу назви бренду. Чорний колір логотипу відображає строгість і чудово поєднується з рештою, підкреслюючи і виділяючи головне – унікальний стиль і надійність виробів ручної роботи.
Асоціації з логотипом: впевненість, високий рівень виробів, гарантія якості, благородні та натуральні матеріали.
Створення слогану:
Розробка фірмового стилю:
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає красу та витонченість бренду. В рамках замовлення розроблено стандартний набір документів: візитні картки, конверт, фірмовий бланк. Розроблений фірмовий стиль виконаний у строгому стилі із застосуванням витончених декоративних елементів. Основною відмінністю розробленого стилю є запам'ятовуваність і елегантність.
Історія бренду:
Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та узгодження історії бренду, яка представлена в красиво оформленій презентації бренду.
Місія бренду:
Протягом двох тижнів було виконано завдання щодо створення та узгодження місії бренду, яка представлена в красиво оформленій презентації бренду.
Наша студія пропонує розробку та створення назви бренду для студії аксесуарів зі шкіри, майстерні з виготовлення шкіряних виробів, workshop. Також виконуємо роботи з розробки логотипу, слогана, фірмового стилю, бренд бука, історії та легенди бренду, місії та позиціонування бренду. Звертайтесь, будемо раді!
Відгук:
П.І.Б.: Кропачова Анастасія Володимирівна
Компанія: Студія аксесуарів «DARTON»
Посада: Директор з маркетингу
Країна, місто: Казахстан, м. Алмати
Висловлюємо велику подяку всій команді FloMaster & LogoMaster та її керівнику Андрію Волхонському.
У студії замовляли розробку назви, логотипу та фірмового стилю. Серед безлічі компаній, що надають дані послуги FloMaster & LogoMaster поєднує оптимальне співвідношення Ціна – Якість.
Хотілося б трохи поділитися своїми враженнями та насамперед відзначити:
- уважність до деталей, були враховані всі наші побажання;
- вміння передбачити, тому що висловити словами все, що відчуваєш неможливо, з чим студія одразу потрапила до крапки.
- оперативність, що випереджає обумовлені терміни.Було запропоновано багато гідних варіантів, що важко було визначитися з вибором, тому що подобалося ВСЕ)
Дуже рада, що працювали саме з Андрієм та його командою. Дуже креативні діти – справжні професіонали своєї справи. Обов'язково звертатимемося до вас і радимо вас.
Бажаємо процвітання та добрих клієнтів! Ще раз дякую за ваш внесок у наш бренд.