Створення назви, логотипу::
Мережа закладів у місті Києві з продажу французької випічки.
У нашу студію звернулися із замовленням щодо створення назви для мережі закладів з продажу випічки, а також повного брендування ТМ.
Після обговорення всіх запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві RAFFINÉE.
Відомо, що вершину кулінарного мистецтва будь-якої країни світу протягом багатьох століть вінчає вишукана випічка. Пальма першості у приготуванні ароматного хліба, повітряних круасанів та булочок, витончених тістечок історично належить Франції — країні, де кулінарні традиції зведені у такий самий культ, як виноробство чи висока мода. Створення випічки — це творчість, що приносить радість, це вираження любові до людей і своєї справи.
Назва RAFFINÉE перекладається з французької як: вишукано (вишукана). Таким чином, було створено назву, яка у поєднанні з підписом виглядає як: Вишукана французька випічка.
Заходьте та спробуйте! Смачного!