Створення назви, логотипу:
Розробка назви для броварні (Україна). Міні пивоварня має класичну комплектацію, що складається з варильного відділення, бродильних ємностей та допоміжного обладнання. Пивоварня для тих, хто хоче насолодитися справжнім та оригінальним авторським пивом.
Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціації з тематикою пива, унікальністю та позитивними емоціями. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві LIMBIER.
LIMBIER - новостворене слово. Походить від:
LIMITED (нім, англ.) – лімітувати.
LIMITIEREN (нім.) – лімітувати, обмежувати.
BEER (англ.) – пиво.
BIER (нім.) – пиво.
LIMBIER - пиво, яке виробляється на місці в обмеженій кількості, що є суттю невеликої міні-пивоварні.
Це – напій, який випускається не для широкого продажу. У цьому його унікальність і цим притягує клієнтів.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на вивіску, етикетку, келих тощо.
Тому було прийнято рішення розробити логотип як єдиного цілого – тобто. загальний дизайн знака та назва об'єднані у цілісний фірмовий круглий блок, що складається з вежі пивоварні (реальний об'єкт Замовника, в якому вариться пиво) та додаткових елементів – пивної бочки, хмелю та пшеничних колосків. Написання назви “LIMBIER” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та виконано у стилістиці німецьких шрифтів 19 століття.
Колірне рішення логотипу виконане у трьох кольорах: бордовому, золотому та червоному. Бордовий колір – показник солідності, достатку, впевненості та консерватизму. Асоціюється зі стабільністю, стійкістю, старовиною та традиціями.
Золотий колір передає високу якість пива. Це колір багатства, він пов'язаний з ідеями процвітання, миру та довіри. Червоний колір відображає інновації, стабільність та лідерство бренду на ринку.