Створення бренду "з нуля"

Роботи > Створення бренду "з нуля"

Створення назви, логотипу:

Розробка міжнародної назви ТМ різних товарів: Sports & Outdoors, Home & Kitchen, об'єднані філософією одного бренду. Продаж товарів здійснюється в США та Європі.

Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних назв, + вільний домен для сайту .com). Назва має асоціюватися з тематикою бренду, свободою, мобільністю, зручними сучасними товарами-друзями. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BOSNEX.

Назва бренду BOSNEX утворена від слів:

BO (англ.) – приятель, друг, старовина (амер. просторіч.).

BOSS (англ.) - господар, шеф, бос, лідер.

NEXT (англ.) – майбутній, наступний.

Бренд, який розроблений (створений) за останнім (майбутнім) словом техніки. Використовуються найсучасніші та передові технології у виробництві.

NEXUS (англ.) – зв'язок; ланка.

Можна сказати, що це надійний зв'язок між фахівцями компанії, які працюють на результат та випускають широкий спектр товарів Sports & Outdoors, Home & Kitchen.

Асоціації:
Новий бренд – ваш надійний та перевірений друг,
Ви - «сам собі господар»/«господар свого життя»/«господар обставин».

Назва добре запам'ятовується, цікава та коротка – всього 6 літер.



До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні та образ, що запам'ятовується. Головне – це простота у способі майбутнього нанесення цього логотипу на різні поверхні.

Знак логотипу виконаний у вигляді динамічної літери "В" у вигляді нескінченності. Нескінченність - відсутність початку та кінця, межі в часі; безмежний простір. У філософському розумінні – це поняття, що відображає безмежність. Світ бренду нескінченно різноманітний цікавими та потрібними товарами.

Колірне рішення логотипу виконано з використанням двох кольорів: помаранчевого та світло-сірого (бронза).

Помаранчевий колір дуже добре привертає увагу. Він символізує радість, безтурботність, палкість, веселощі, ентузіазм, креативність та багато інших позитивних речей. Помаранчевий колір додає активності, але при цьому дає відчуття внутрішньої рівноваги та душевної гармонії.

Сірий колір сам по собі нейтральний, має витончену красу, особливо при поєднанні з яскравими кольорами (в даному випадку з помаранчевим). Сірий колір інтелекту, він розслаблює, допомагає почуватися спокійно. Він універсальний і консервативний, може використовуватися практично у будь-яких сферах діяльності для створення лаконічності, витонченості.

Шрифтове написання назви “BOSNEX” у логотипі розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.






Створення фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який відображає динаміку розвитку та продажу бренду. Розроблений фірмовий стиль, актуальний завжди і доречний практично скрізь. Основною відмінністю стилю є строгість, запам'ятовуваність і елегантність.



Відгук:

П.І.Б.: Милославський Денис Дмитрович

Компанія: Приватний підприємець

Посада: Директор

Країна, місто: Київ, Україна

Замовляв розв'язання кількох завдань (міжнародний неймінг, логотип, фірмовий стиль, упаковку) та хочу відзначити багатий досвід фахівців цієї Компанії. Наприклад, вибираючи варіант логотипу, я попросив показати можливі колірні рішення: хлопці заморочилися та запропонували мені кілька. Переглянувши пачку варіацій, я повернувся до первинної: тут не марнують ваш час, а видають оптимальний варіант відразу. Вдячний за роботу! Рекомендую.

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98