Створення назви, логотипу:
Розробка назви ТМ для західної компанії, яка займається виробництвом та продажем спортивного одягу.
Основні побажання Клієнта до розробки назви були наступними - торгова марка повинна відображати дух нового молодіжного спортивного одягу, красиво вимовлятися і бути незабутнім. Бажано, щоб назва була пов'язана зі спортом або активним способом життя.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ADVANA.
Назва ADVANA – це вигадане слово.
Походить від англійського слова ADVANTAGE, що перекладається як:
1) перевага;
2) користь;
3) "більше" (термін у тенісі) - означає перевагу в рахунку після рахунку "порівну".
Ця назва відображає всі основні побажання Клієнта – легко запам'ятовується, ритмічно звучить і не використовується у широкому вживанні цього слова.