Брендинг на основе названия Клиента

Роботи > Брендинг на основі назви Клієнта

Розробка логотипу:

Компанія «Європейська Гільдія» успішно займається торгівлею крупами, цукром, олією, макаронними виробами та борошном з минулого року. Завдяки високій якості та багатому асортименту продукції, гнучкій ціновій політиці, максимально швидкому та якісному виконанню заявок, зручному розташуванню складів, а також пошуку та знаходження компромісу у всіх спірних питаннях компанія зайняла тверді позиції на цьому ринку послуг. Протягом усього 2015 року компанія продовжує активно розвиватися, з кожним роком збільшуючи обсяги продажу.

До нашої студії звернулися за розробкою логотипу, фірмового стилю та упаковки для продукції. На першому етапі роботи було створено логотип, який повністю відповідає своїй назві (зірочки Європейського союзу), та відображає аграрну тематику – листочки (виконані у національних кольорах прапора України).


Розробка фірмового стилю:

Фірмовий стиль був розроблений у спокійному та строгому стилі, щоб підкреслити великий досвід роботи компанії, надійність та гарантії високої якості продукції. В даний час компанія ефективно використовує усі засоби, які допомагають сформувати оптимальну пропозицію для покупця.

Компанія дуже цінує свою репутацію та довірчі відносини з партнерами. Основні принципи ведення бізнесу - стабільність, визначеність та впевненість у ефективній та довгостроковій співпраці.



Розробка дизайну упаковки:

Розробка дизайну упаковки для борошна та цукру була непростим завданням. Разом із Замовником було опрацьовано різні концепції оформлення, у результаті вирішили зупинитися на білому тлі упаковці – як символ чистоти, простоти та якості продукції.

Для формування сприятливого образу продуктової лінійки TM «Європейська Гільдія», для кожного виду упаковки було розроблено привабливий патерн – ілюстрація, який докладно розповідають про те, що покупець знайде всередині та передають унікальний характер нового для українського ринку формату комунікації (для цукру – це кухоль чаю, печиво, банку варення, кекси; для борошна – це колоски пшениці). Дизайн розроблено з урахуванням функціональних особливостей товару. Кожна упаковка має дуже зручний клапан (наклейка) у верхній частині упаковки, для того, щоб можна було зручно потім її закрити.

При розробці цього бренду ми в першу чергу ми відштовхувалися від очікувань цільової аудиторії та загальних тенденцій українського ринку продуктів. В рамках комплексного вирішення цього маркетингового завдання, нами було розроблено унікальний образ бренду, що підкреслює високий характер пропозиції та натуральність продуктів.





Розробка дизайну зовнішньої реклами: білборд (рекламний щит):


Відгук:

П.І.Б.: Корнілов Віталій Олегович

Компанія: Європейська Торгова Гільдія

Посада: Менеджер проекту

Країна, місто: Україна, м. Київ

Оперативна робота, без затримок та відмовок. Сподобався режим роботи (по Viber та електронній пошті). Рекомендую до роботи!

 

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або телефонуйте:
+38 067 799 84 98