Створення назви, логотипу:
Розробка назви ТМ для молодого та прогресивного бренду весільних та вечірніх суконь. Бренд розрахований на продаж як на європейському ринку, так і на території СНД.
Побажання Замовника до назви: назва має бути ефективною і красивою, добре запам'ятовуваною. Назва має добре звучати всіма мовами. Мовне написання – латиниця.
Після розгляду запропонованих варіантів, Замовник зупинився на назві ARIAMO.
Назва утворена від слова:
Aria (італ.) - повітряний, легкий.
Плаття асоціюються з легкістю, легкістю та дуже добре відображають образ весільних та вечірніх суконь.
Позиціювання бренду: колекції будуть розроблені під впевнених у собі жінок, які бажають наголосити на власній індивідуальності та сексуальності! Особлива пишність, розкіш і блиск - відмінні риси колекцій. Притаманне поєднання суворості та бурхливої пристрасті знаходить відображення у весільних сукнях бренду, як би кажучи, що наречена у свій головний день має виглядати безневинно, але водночас спокусливо.
Завдяки свіжим авангардним силуетам, тканинам, інноваційній текстурі вибраних мережив, ARIAMO є найромантичнішою та наймоднішою колекцією.
Всі сукні розроблені та виготовлені в Європі та відповідають найвищим стандартам якості ЄС.
ARIAMO – новий унікальний та стильний бренд весільної та вечірньої моди!